Adplus bloggen
b889c9b-1451991345-des-1800x740-1.jpg

Hvordan foregår et Grundlæggende Inbound Kursus

Grundlæggende Inbound Kursus.jpeg

HubSpot er et fantastisk system til Inbound Marketing. Med et Grundlæggende kursus i Inbound Marketing kan du komme godt fra land med Inbound Marketing i HubSpot. 

Kurset er henvendt til eksisterende HubSpot og Inbound Marketing brugere, men også til virksomheder i beslutningsprocessen.

  

Denne blog vil give dig et indblik i, hvordan et Grundlæggende Inbound kursus foregår:

 

Inden start..

Vi tror et kursus er mere givtigt, hvis det tager afsæt i kundens egen HubSpot konto. Derfor får vi inden kursusstart adgang til kundens HubSpot-konto, så vi kan se hvilke konkrete problemstillinger der kan tages fat i til selve kurset. På den måde kan vi se niveauet  for det kommende kursus og møde kunden i øjenhøjde. Er du i beslutningsprocessen omkring Inbound, tager vi udgangspunkt vi vores egen konto og en demokonto.

 

3 timer om Inbound

Det kan være et uoverskueligt projekt at få overblik og kendskab til alle HubSpot-systemets funktioner, hvis ikke man har arbejdet i HubsSpot før. Systemet er slet ikke så kompliceret, som det kan syne.

 

  • Gennemgang af systemet 

For at du bliver tryg ved systemet og lærer hvordan du kan bruge og opsætte f.eks. buyer personas, rapporter og lead flows, går vi igennem nogle af de vigtigste funktioner systemet byder på. 

Når kurset tager afsæt i din HubSpot konto, skal du selvfølgelig også selv have lov at navigere rundt i systemet, have 'fingrene i dejen' og sætte op. Vi tror på, at det er måden med det største udbytte.

 

  • Opsætning af kampagne

Det er vigtigt at fastholde den besøgende og guide dem godt igennem sin hjemmeside. Til kurset lærer du hvordan du sætter en kampagne op fra website til landing page til thank you page - og det der imellem. 

For at gøre det mest overskueligt for dig selv, er det smart at lave et system som passer til lige netop din virksomhed. 

 

Du kan læse mere om vores Grundlæggende Inbound Kursus her. 


 

Ingen one size fits all!

Virksomheder er forskellige, niveau og behov er forskellige. Derfor er der heller ikke to kurser der er ens. Ovenstående er hvad vi typisk vil komme omkring til et kursus. Har du specifikke ønsker til emner du gerne vil ind på, er du også meget velkommen til at skrive dem inden kurset - så vil vi gøre alt for at imødekomme disse.

 

Inden kurset kan du ganske gratis downloade vores e-bog 29 tips, tricks og idéer til at få flere kunder.

De 29 bedste tips, tricks og ideer til at få flere kunder 

Topics: Inbound Marketing, kursus inbound