Adplus bloggen
b889c9b-1451991345-des-1800x740-1.jpg

Udvidelser med websiteinfo


Websiteinfo.jpg

Som forlængelse af vores tidligere blog annonceudvidelser i Adwords annoncer, kan vi nu tilføje websiteinfo som annonceudvidelser i Google Adwords. 

 

Hvad er websiteinfo

Websiteinfo er udvidelser, som gør det muligt, at fremhæve særlige egneskaber ved lige netop dine produkter eller din tjeneste. Disse udvidelser vises under din annonce.

 

Hvordan fungerer websiteinfo

Først vælger du hvilken type oplysninger, du synes er mest relevant for dine kunder, når de skal vælge dine produkter eller tjeneste. Herefter kan du tilføje værdier tilhørende din overskrift. 

Overskriften vælges der, hvor feltet på billedet nedenfor siger 'brands'. Værdierne tilføjes nedenunder med én værdi i hvert felt.

 

 

Websiteinfo.png

Her ses en liste over mulige overskrifter:

  • Faciliteter
  • Brands
  • Kurser
  • Uddannelser
  • Destinationer
  • Udvalgte hoteller
  • Forsikringsdækning
  • Modeller
  • Nabolag
  • Tjenester
  • Serier
  • Design
  • Typer

 

 


 

Annoncer, som vises på din computer, kan vise op til to opskrifter på én gang. Annoncer, som vises på mobilenheder og tablet, kan kun vise én overskrift ad gangen. 

Adwords kan finde frem til den bedste  overskrift eller den bedste kombination af overskrifter - derfor kan man med fordel tilføje alle de overskrifter, som er relevant for din virksomhed. 

 

På annoncen ses det som: Overskrift: værdi 1, værdi 2, værdi 3, værdi 4 osv..

Eksempel:

Skærmbillede 2017-09-05 kl. 10.57.18.png

 

 

Fordele ved websiteinfo

Der er et par klare fordele ved at anvende og tilføje udvidelser med websiteinfo til dine annoncer.

  • Hurtig overblik over dine produkter og tjenester

Websiteinfo giver brugeren et hurtig overblik over f.eks. hvilke brands du fører, destinationer du flyver/kører til, faciliteter du har eller hvilke tjenester du tilbyder, allerede inden der klikkes på din annonce. 

  • Forbedret investeringsafkast og flere relevante klik

Jo mere info, desto mere relevant kan de annonce blive for brugeren. Når du tilføjer websiteinfo, kan du derfor øge både annoncens relevans og dens klikrate. Det skyldes, at brugeren har en idé om, hvad du tilbyder, inden de klikker på din annonce. Dette gør også klikkene mere relevante. 

 


Med vores e-bog 10 tips til at tjene penge på Google Adwords, får du 10 tips til at optimere din Adwords konto, så dine annoncer kan tiltrække flere kunder til din hjemmeside. 

10 tips til at tjene penge på Google Adwords

 

Topics: Adwords