Nyt website?
3 minutters læsning

Inbound 2020: vores take på specialist-sessions

af Anne Kristensen on 17. september 2020 14:13:17 CEST

I næste uge løber INBOUND 2020 af staben, hvilket betyder 48 timer med intens læring for hele holdet her hos Adplus. Herunder kan du læse om hvilke 2 sessions hver af vores eksperter, glæder sig mest til.

1. inbound & SALG

Søren, som er holdets største Inbound Guru, ejer af Adplus og sælger, anbefaler:

  • Using Your Website To Grow Your Business
    Denne session omhandler den skiftende trend i web-industrien. Den er interessant fordi, den tager udgangspunkt i tankegangen, om at din hjemmeside ikke længere bare kan være en passiv online-brochure. En moderne hjemmeside bør være et top-tunet salgsværktøj, som skaber værdi for de besøgende og leads til din forretning. 
  • Sell from Anywhere: Why Those Who Adapt Will Win
    Denne session omhandler salg i en turbulent tid. Den er interessant fordi vi, allerede nu, ser frem mod en ny normal for både kunder og salgsteams, hvor fokus og forudsætningerne løbende ændrer sig, men hvor grundprincipperne er de samme - nemlig at opbygge gode relationer til leads. 

 

2. Google & Annoncering

Michael, som er holdets annoncerings-wizz og specialist i alting Google, anbefaler:

  • How to Grow Profitably with Google
    Denne session bliver holdt af Google's Chief Evangelist Nicolas Darveau-Garneau, som vil fortælle mere om hvordan man kan øge  profitten fra din investering i Google. Den er interessant, fordi vi generelt mener at der altid er plads til at løfte niveauet yderligere og lære fra eliten. 
  • Maximizing Google Analytics segments for audience insights
    Denne session omhandler brug af Google Analytics data til at få indsigt i forbrugeradfærd og karakteristika. Det er vigtigt for os, fordi vi arbejder ud fra en filosofi om at så meget som muligt skal være data-drevent og målbart. Det betyder nemlig at vi kan optimere ud fra faktiske data og være sikker på at alting performer bedst muligt.

 

3. Social media & content 

Anne, som er holdets social media- og content queen, anbefaler:

  • 10 Scientific Secrets That Make Your Content Impossible to Ignore
    Denne session handler om, hvordan man får indhold til at stå frem i en verden præget af informations overload. Den er interessant fordi forbrugere modtager flere og flere budskaber i en digital verden, som gør det sværere for os som markedsførere at holde deres fokus lang nok tid til at få en salgspoint på tværs. 
  • Dark Social: How to exhort and influence in the next wave of Marketing
    Denne session omhandler det, vi som markedsførere på sociale medier ikke nødvendigvis har afgang til. Det er interessant fordi der bruges mere tid på sociale medier end nogensinde før, men det gøres mere og mere privat, hvilket kommer til at ændre landskabet for online markedsføring set på den lange bane. 

 

4. seo & optimering

Thea, som er holdets SEO ekspert og kvalitetskontrollør, anbefaler:

  • The End of Technical SEO: How Google’s AI Forces SEO Strategies to Be More Human
    Denne session handler om, hvordan søgemaskiner har udviklet sig, som konsekvens af AIs stigende indflydelse på søgeresultaterne. Den er interessant fordi fokus ændrer sig fra teknisk til mere organis - og på ægte Inbound-manér mod indhold der skaber værdi frem for antal af keywords i dine hjemmesidetekster.
  • How to Optimize your Website like a Pro
    Denne session handler om, hvordan optimering af din hjemmeside, virkelig kan være med til at drive dig fremad. Det er nemlig ikke længere nok bare at have relevant og lækkert indhold på din side - du bliver også nødt til at tænke over SEO, mobiladgang, sikkerhed og hastighed. 

 

Mens vi er på INBOUND 2020 kan du selvfølgelig følge os på både Instagram og Facebook, som vi løbende opdaterer med indsigter, key take-aways og andre nyheder fra dagene. 

Anne Kristensen

Skrevet af Anne Kristensen