Strategi
Strategi før udførelse. Vi laver altid en udførlig plan før opstart.
Måske er din virksomhed et godt match til Inbound Marketing. Lad os undersøge det.
Kunden er i centrum med Inbound Marketing. Inbound Marketing handler om at have en strategi for, hvordan man tiltrækker besøgende, konverterer dem til kunder og får dem til at anbefale dig videre til andre. Kort sagt handler Inbound om:
Attract - Engage - Delight - Repeat
Gør dig fortjent til folk opmærksomhed. Tiltræk besøgende til dit website med godt indhold, og gør det nemt for den besøgende at downloade E-bøger og finde den korrekte kontaktperson.
Hav fokus på relationen i stedet for salget. Giv den potentielle kunde mulighed for at købe, når det passer dem. Salgsafdelingens mål skal være kundens succes - ikke antallet af lukkede salg.
Din succes skal måles i dine kunders. Når din kunde har succes er chancen for, at de anbefaler dig videre til venner og kolleger markant større. Et kundeemne der har fået dig anbefalet, vil der også være større sandsynlighed for faktisk bliver kunde.
Inbound Marketing er en stor størrelse for mange virksomheder. Det er også en kompleks størrelse, da mange grene indenfor online marketing og salg skal spille sammen.
Vi arbejder med strategien bag, content, SEO og workflows.
Strategi før udførelse. Vi laver altid en udførlig plan før opstart.
Succes med Inbound Marketing kræver velskrevet indhold. Vores tekstforfatter er ekspert i tekster der virker - og sælger.
God indhold hjælpes kraftigt på vej af SEO. Vi styrer alle aspekter af SEO og sørger for, at du ranker på din keywords.
Her i Adplus vil vi gerne gøre tingene lidt bedre. Derfor har vi nu valgt at gøre vores blog mere tilgængelig, så du nu...
GDPR og den nye Cookielovgivning skaber nye udfordringer med din online markedsføring. En af disse udfordringer er at...
Her i foråret 2020 har jeg sammen med min specialemakker skrevet og forsvaret vores speciale - med alt hvad det...