Strategi
Strategi før udførelse. Vi laver altid en udførlig plan før opstart.
Kunden er i centrum med Inbound Marketing. Inbound Marketing handler om at have en strategi for, hvordan man tiltrækker besøgende, konverterer dem til kunder og får dem til at anbefale dig videre til andre. Kort sagt handler Inbound om:
Attract - Engage - Delight - Repeat
Inbound Marketing er en holistisk tilgang til markedsføring, men er den noget for din virksomhed?
- kommer snart -
Gør dig fortjent til folk opmærksomhed. Tiltræk besøgende til dit website med godt indhold, og gør det nemt for den besøgende at downloade E-bøger og finde den korrekte kontaktperson.
Hav fokus på relationen i stedet for salget. Giv den potentielle kunde mulighed for at købe, når det passer dem. Salgsafdelingens mål skal være kundens succes - ikke antallet af lukkede salg.
Din succes skal måles i dine kunders. Når din kunde har succes er chancen for, at de anbefaler dig videre til venner og kolleger markant større. Et kundeemne der har fået dig anbefalet, vil der også være større sandsynlighed for faktisk bliver kunde.
Inbound Marketing er en stor størrelse for mange virksomheder. Det er også en kompleks størrelse, da mange grene indenfor online marketing og salg skal spille sammen.
Vi arbejder med strategien bag, content, SEO og workflows.
Strategi før udførelse. Vi laver altid en udførlig plan før opstart.
Succes med Inbound Marketing kræver velskrevet indhold. Vores tekstforfatter er ekspert i tekster der virker - og sælger.
God indhold hjælpes kraftigt på vej af SEO. Vi styrer alle aspekter af SEO og sørger for, at du ranker på din keywords.
Hos Adplus går vi op i at udvikle os og hele tiden blive bedre til det, vi laver. Vi vil ikke være generalister, og er...
Når man siger søgemaskine, vil folk typisk tænke på Google. Der findes også personer med præferencer for Bing eller...
Hvis du gerne vil findes på Google, har du nok allerede stiftet bekendskab med annoncering og Google Ads. Her er...