Nyt website?

Inbound Marketing - tiltræk nye kunder!

Inbound Marketing er en holistisk tilgang til online markedsføring. 

Kunden er i centrum med Inbound Marketing. Inbound Marketing handler om at have en strategi for, hvordan man tiltrækker besøgende, konverterer dem til kunder og får dem til at anbefale dig videre til andre. Kort sagt handler Inbound om:

Attract - Engage -  Delight - Repeat

GRATIS Download

6 grunde til at Inbound Marketing er den rigtige strategi, og 3 grunde til at du skal vælge en anden løsning.

Inbound Marketing er en holistisk tilgang til markedsføring, men er den noget for din virksomhed?

- kommer snart -

 

Attract

Gør dig fortjent til folk opmærksomhed. Tiltræk besøgende til dit website med godt indhold, og gør det nemt for den besøgende at downloade E-bøger og finde den korrekte kontaktperson. 

attract
 

Engage

Hav fokus på relationen i stedet for salget. Giv den potentielle kunde mulighed for at købe, når det passer dem. Salgsafdelingens mål skal være kundens succes - ikke antallet af lukkede salg.

engage
 

Delight

Din succes skal måles i dine kunders. Når din kunde har succes er chancen for, at de anbefaler dig videre til venner og kolleger markant større. Et kundeemne der har fået dig anbefalet, vil der også være større sandsynlighed for faktisk bliver kunde.

delight

Inbound Marketing i praksis

Inbound Marketing er en stor størrelse for mange virksomheder. Det er også en kompleks størrelse, da mange grene indenfor online marketing og salg skal spille sammen. 

Vi arbejder med strategien bag, content, SEO og workflows.

Strategi

Strategi før udførelse.  Vi laver altid en udførlig plan før opstart.

Content

Succes med Inbound Marketing kræver velskrevet indhold. Vores tekstforfatter er ekspert i tekster der virker - og sælger.

SEO

God indhold hjælpes kraftigt på vej af SEO. Vi styrer alle aspekter af SEO og sørger for, at du ranker på din keywords.

 

Seneste nyt fra Adplus

4 min read

Bliv bedre online: Gratis kurser i digital markedsføring

Hos Adplus går vi op i at udvikle os og hele tiden blive bedre til det, vi laver. Vi vil ikke være generalister, og er...

5 min read

Marketing Automation: Søgemaskinen - en overset vej til flere ordrer

Når man siger søgemaskine, vil folk typisk tænke på Google. Der findes også personer med præferencer for Bing eller...

2 min read

Google Quality Score: Forbedr dine Google Ads

Hvis du gerne vil findes på Google, har du nok allerede stiftet bekendskab med annoncering og Google Ads. Her er...